viltspårarna ;D

Idag har jag inte gjort mkt alls. Sov till kl elva imorse, grymt skönt! Sen så gick jag och hunden över till mamma och pappa en liten stund. Satt där och slappade i soffan ett bra tag med syster som var hemma från skolan då hon hade ont lite överallt ;O låter typ som mig. HAhah. Ahh sen kämpade vi två oss ut tillsammans med vovva för att lägga lite spår med henne. Hon var så duktig! Bara vi som la lite korta spår och jag som var klantig att lägga det andra spåret alldeles för nära det första ;O aja, är man nybörjare så är man ;P hahah.
Lämnade hunden hemma och gick till subway för att köpa hem mat. MUMS! Efter det har jag legat i sängen och sett på Buffy ;P och innan idol börja så duscha jag min hund! Hon var inte alltför nöjd med det, men stod snällt stilla och lät mig tvätta henne utan problem ;P duktig hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0