LÖRDAG

Hade en grymt bra kväll igår. En typ perfekt fredagskväll med trevligt sällskap av syster och Jenny, idol och sen filmtittande med godis, chips och cola till ;P Var dessutom ganska härlig temperatur ute på kvällen så promenaden med hunden var ganska mysig :) Jag städade undan lite efter oss då dem båda gått, och såg sen på the vampire diaries :) SÅ jävla bra serie så man dör!<3

Vaknade imorse och nästan kastade mig upp ur sängen för att ta ut vovva innan hon kissa inne. Hon kissade ute så det var ju bra :) In igen och la mig för att titta lite på Buffy innan jag och Nadja började städa här hemma. Har tittat lite på The Big Bang Theory också, och Nadja har hjälpt mig färga håret, igen ;D Ingen större skillnad då jag färgar det svart, ville bara ha bort dem gröna, röda och jaa.. vilka fler toner det nu fanns i mitt hår innan :P Så nu hoppas jag det blir jämnt och fint :) Vet dock inte om jag tkr helsvart är lite tråkigt.. så får väl se om mitt stackars hår får utstå ngn mer färgning inom kort ;O hahah.

Ska äta lite makaroner snart, jag och Nadja orkar typ inte laga ngt annat ;D syster kmr dessutom hit snart så sen ska vi vandra till Grimsta gärde, eftersom vi ska se vart det är vi ska vara imorrn på kursen :P Och så blir det en sväng förbi Vinsta zoo då jag ska inhandla lite saker till hunden min ;P

Har äntligen lagt in bilder från mobilen, så bjuder på en bild på min fasters hund, min hund och så min farmors hund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0