RUBRIK

Sitter just nu och inväntar idol. Jaa jag är en idol-nörd :D maha. Tkr det är väldigt underhållande jao :) Annars då? Joda det är bra, har haft ont i huvudet flera timmar nu bara, vilket såklart är mindre roligt. Jao det är aldrig roligt att ha ont i huvudet :/

Har egentligen inget speciellt att skriva, så skiter i att skriva bara för skrivandets skull. Istället slänger jag in en bild på mig och pojkvännen som Ronja lagt upp på facebook från helgen :)

hahah lite roligt att man bara ser mitt bakhuvud med min fina utväxt ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte just kommentera din utväxt ;) thhi

2011-09-05 @ 20:53:43
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0