NI SKULLE HA SETT HÅRET..!

FAN! Glömde kameran på jobbet -.-' och jag som skulle kasta in bilder på mitt hår.. hahah. Aja, får väl göra det när jag kmr hem från norrland helt enkelt 8) Kan iaf säga att igår så skulle jag färga håret blått :P Ronja hjälpte mig. Och joo det var en skitsnygg blå :D.. bara det att min utväxt från innan blev.. inte så fin. Det blev fan silverfärgat! 0.0 Helt sjukt! Så jao blev ju inte riktigt nöjd, och då den blåa färgen inte ens fastna när vi haft i mer så gav jag upp det ;O Åkte till Coop i Vinsta med syster och vovva där dem stod utanför och jag gick in med luva och keps för att köpa färg ;D hahha helt sjukt. Hann med att visa håret för mamma och pappa då jag gick förbi där innan jag gick hem sen. Väl hemma blev det till att försöka tvätta ur så mkt som möjligt av den blåa färgen, och jag kan ju säga att efter det var mitt hår.. ehh jaa.. i typ fem olika färger xD HELT JÄVLA SJUKT! Såg ut som hej kom och hjälp mig ;D hahah. Nadja hjälpte mig iaf med håret imorse -snäll som hon är <3-, så nu är jag typ.. mörkbrun/svarthårig :P med vissa väldigt svaga nyanser av typ blått, rött och grönt i håret om man typ tittar väldigt noga :P hahah, jaa mkt bättre än innan ;) FAN igen för att jag glömde kameran på jobbet :(

Annars då? Joda det är bra :D är ledig nu! LÅNGHELG :D:D:D Så jävla skönt :) maha. Och jaaa, fyller år snart också :D om två dagar ;P på en FREDAG :D hahah ;P ahh okej, nu ska jag svara på roll, sen ska jag fixa ngt att äta.. och efter det blire lite buffytittande innan det blir en promenad med hunden x)

Kommentarer
Postat av: nadja

tur att jag är en morgonmänniska ;-) kram å hälsa alla i norr. <3

2011-09-14 @ 20:05:56
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAA

2011-09-15 @ 07:42:00
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/
Postat av: Svärmor

Stort jätte grattis på din dag!

2011-09-16 @ 08:11:13
Postat av: Nadja

Grattis igen lilla du... Kram <3

2011-09-16 @ 09:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0