nämen vad duktig jag är

Sitter här i soffan och fryser. Är grymt jävla mätt, har ont i huvudet, ahh och så rinner det i näsan min ;O Men ahh det blir nog bra x) Annars då? Joda, Ronja kmr snart hit, då ska vi boka kryssning! :D känns dessutom som om det var väldigt länge sen jag träffa henne, så det ska bli roligt :) <3

Alltså jag har inte så mkt mer att skriva om. Förstår inte vart min bloggfantasi tagit vägen ;O helt sjukt. Men aja, imorrn är det iaf fredag, och jag ser fram emot helgen :) Kmr bli en helg i lugnets tecken, fast samtidigt med en del saker att göra. Ska bland annat gå kurs med vovva på söndag, och så kanske det blir wii kväll på lördag, vilket jag i för sig inte är helt säker på hur jag känner inför det av olika anledningar. Men ahh, det blir nog bra. Fredagskvällen ska jag iaf tillbringa i soffan framför idol och sen troligtvis i sängen med mina serier ;P Tittar ju både på The Big Band Theory och Buffy nu. Vilket på ett sätt är bra, eftersom TBBT är kortare så har man mindre tid kan man se på det ;P hahah.

Hade tänkt vara duktig och slänga in lite bilder på mig med mitt nuvarande hår och på lite hundar.. men klantiga jag glömde min laddare (som också blir datasladd) på jobbet. Det suger jao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0