inga bilder igen :O

Det känns så tråkigt att alltid börja inläggen med att klaga över hur dålig jag är på att uppdatera bloggen min nu för tiden ;D hahha.
Iaf, har börjat spelat ett spel, typ risk, på datan. ASROLIGT! :D Besatt ja! hahah ;D

Jobbet är som vanligt. Jag trivs, men är samtidigt trött på det ;O

Hunden min är duktig, förutom det att hon inte alls gillar att välta min lilla, lilla bok som är en början till att träna henne till att själv skapa ljud. Är inte ens roligt att träna det, eftersom man ser att hon vet precis vad hon ska göra, men att hon inte alls vill. Träning ska ju va roligt, så vettefan vad man ska göra för att få just den delen rolig :O Annars älskar hon ju att träna.

Jag vet inte riktigt vad jag känner angående många saker.

Och jag orkar inte skriva mer nu xD Ska spela mitt älskade spel, för att sedan gå en liten promenad med hunden min. Som btw löper om jag inte sagt det :O Hon började i typ måndags/tisdags, så nu äre koppel som gäller i typ 3 veckor framåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0