godmorgon

Fullt ös medvetslös! Jag hinner ingenting känns det som ;O i tisdags var jag ute med Ronja, och Anneli anlände efter ett tag också :) Sen var Fredrik så söt och gick till mig från hässelby (klockan ett på natten ;O) eftersom t-banan slutat gå 8)

Igår var jag hemma hos Alex och såg på Ugly Betty :) till typ klockan tio, efter det träffa jag Fredrik igen :)

Är bara massa social och hinner inget annat xD Måste städa (fast tror Nadja hann före mig igen xD), diska, plocka lite med mina saker och ja lite mer :P hahah. Ska verkligen satsa på att hinna det idag!

Och så kom jag på ännu en sak jag önskar mig; typ sällskapsspel/brädspel :) risk! och jaa.. roliga spel x) hahha.

Kommentarer
Postat av: Nadja

du är inte snabb ;-) <3

2011-09-01 @ 08:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0