tiden springer iväg som vanligt..

Idag har jag fullt upp som vanligt. Ändå har jag tills nu bara tagit det lugnt. Det är behövligt också. Ska diska nu, efter det blire till att duscha, sen ska jag och hunden promenera och träna, för att sedan ta oss hem till mamma och pappa. Ska troligtvis klippa brur idag :P
Måste förbi djuraffären också för köpte ett halsband som jag ska lämna tillbaka. Trots att det är halvstryp så var det under gårdagen på väg att glida av Vovvas huvud = dåligt halsband = lämna tillbaka.
Ikväll är det fest hos Jenny och Anton, och jag ser fram emot att va social med massa folk :) Syster är hundvakt, så då behöver man inte oroa sig över det ;) tur jag har syster som ställer upp och hjälper mig <3 jaa inte bara hon, men hon är ju den som oftast är hundvakt :P haha.

Nej nu ska jag sätta fart. Fan klockan är ju redan typ halv tre ;O hahah.

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2011-10-15 @ 14:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0