Helgen jao

Så har ännu en helg passerat och jag känner återigen den där välbekanta ångesten över en ny arbetsvecka. Jag orkar inte. Men måste ha pengar för att kunna ta hand om min hund. Får se till att försöka ändra på läget snart. Eller ja, det har tagit sin början, men det hela lär ta ett tag. Gäller bara att ta en dag i taget och helt enkelt försöka se framåt. För när vi väl är där, så kmr det förvisso bli tufft egonomiskt, men satan vad kul det kmr bli!

Annars då? Joda helgen har varit bra. Har inte gjort mkt alls. I fredags var Sara här och såg på idol med mig. Jag gjorde henne sällskap hem efter det och senare kom Fredrik hit :)
I lördags var jag uppe i v-by en snabbis för vi skulle fixa med min mobil. Jag kmr inom kort säga bye bye comviq som inte har täckning ngnstans.. och hej hej till telia som alltid varit mig troget med täckningen uppe i norrland ;) hahah. Men ahh, var social med syster då vi gick ut i skogen och la ett spår till hunden tillsammans. Sedan hämtade vi hunden och spårade, vilket gick riktigt bra! :) Åt middag hos dem och senare på kvällen blev det bio med syster (jao är mkt social med henne nuförtiden <3), vi såg abduction, så jag tkr var riktigt bra! :) Helt klart sevärd! Sov hos mamma och pappa för orkade inte gå hem och hämta hunden för att gå hem till mig ;D

Idag då, jao vi var på kurs med vovva, vilket gick bra, förutom att jag råkade lägga ett litet för långt spår. Hon blev väldigt trött och bad om hjälp i slutet av det, så i veckan när vi lägger spår så ska vi lägga kortare :P Hon var iaf duktig min lilla sötcollie! Och tack till syster som hjälper mig med spårandet :) Iaf, vi fick skjuts dit och hem av pappa, riktigt skönt då jag inte alls varit pigg idag. Haft ont i typ hela kroppen.. (jaa som vanligt, fast mer ont än vanligt dåra ;O ehhe). Väl hemma hos mamma och pappa igen så körde vi lite filmtajm med House of wax och sen 18 year old virgin -vilket var en väldigt skum film xD hahha. Åt middag hos dem igen, sen klev jag och vovva hemmåt och har mest tagit det lugnt här hemma också. Nu borde jag egentligen ha stängt av datan för att sova för typ 45 minuter sen.. men jao jag är lika bra på det som vanligt xD usch öppnar imorrn. Orkar inte. Är iaf skönt att sluta tidigt. Men aja, ny vecka imorrn, jippie.. eller ngt.

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Filmen på bio var väldigt bra! Det är bara roligt att hjälpa dug med spårandet :)<3

2011-10-09 @ 23:30:15
URL: http://peaceandllovee.blogg.se/
Postat av: Sara :)

Dom andra filmerna var också bra haha :)

2011-10-09 @ 23:33:47
URL: http://peaceandllovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0