EN LISTA

* Jag älskar att träna med min hund!
* Är bara så lat att resa mig från soffan eller sängen (som man lätt hamnar i när man kmr hem efter jobbet och är trött ;O)
* Har bakat idag med syster.
* Samt sett på Grease!
* Jag seriöst älskar den filmen :D
* Är faktiskt väldigt roligt att jag och syster umgås så mkt nu för tiden.
* Speciellt att vi kmr överens så bra :P
* Är nog bra att inte bo under samma tak ;) hahah.
* Jag har lite nya bilder på mobilen..
*.. men orkar inte lägga in dem på datan ;O
* Imorrn är det torsdag, har fan känts som om det varit det idag.
* Men sen är det fredag :)
* Det betyder att det snart är helg :D
* Nej fan nu orkar jag inte mer punkter.
* Ska svara på lite roll, sen är det rastning av hund, och sedan sova som gäller!

Kommentarer
Postat av: Sara

:)<3

2011-10-19 @ 23:13:42
URL: http://peaceandllovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0