HUNDtävlingar

Dagen min har varit bra! Jag åkte ut till Tyresö för att se Elliot tävla, men hann med så mkt annat roligt där också :D Till att börja med gick det kanske inte så jätte bra för Elliot, men det var ju ändå första tävlingen dem var på, och det var iaf hur kul som helst att se! :)
Sedan så träffa jag dessutom Anneli där med Enzo, så jag stannade kvar för att se när hon tävla. Det gick riktigt bra för dem, förutom att Enzo fick för sig att hålla koll på vart jag var ngnstans ;O men, men.. ett förstapris med en andraplacering blev det för dem! :D
Träffade en collie från Gemdales också, så pratade lite med henne :) och senare träffa jag också Julia -som har en collie- vars blogg jag följer :P Var riktigt roligt och jaa det är ju lite roligt att alla colliemänniskor jag träffat än så länge vet vem jag och Rebelle är när jag nämner att det var min tjej som sprang bort i somras ;P
Kmr iaf troligtvis träffa Julia fler gånger :) Dessutom är världen liten.. för hon känner Anette som har Nella och Klura på dagiset xD Helt sjukt.


Dåliga bilder jag vet, zoomade in max med min skräpiga mobilkamera xD haha.
Var iaf grymt roligt att kolla lydnastävlingar hela dagen, och jag ser fram emot att själv få sätta igång och träna lydnad med min lilla skit ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0