allt känns fel

Jag tror jag har bestämt mig nu. Har gått ett tag och velat, haft ont i magen och helt enkelt inte velat ta tag i det. Men jag tror det är lika bra att ta tag i det så fort som möjligt, och göra det som just nu känns bäst.

Vet inte när det skedde eller hur det skedde, men plötsligt är det helt annorlunda. Är det jag som är annorlunda? Är det ngt som har ändrats hos mig? Jag vet inte, mer än att jag flyr för att slippa det jobbiga. Jag väljer det enkla just för att jag inte orkar. Det är så mkt som inte är som det ska i mitt liv, och hur jag än kämpar hittar jag inte den rätta vägen.

Kanske ska man satsa på att bli en eremit i norrland med bara hundar som sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0