Vunnit på V75..! ;D

Vet inte ens vart jag ska börja. Shit vilken helg.
Men okej, vi börjar väl i ordning, med fredagen ;P Upp halv 6 då jag öppna dagiset. Jobba till 3 och sen in till slussen där man blev upphämtad av båten! Kvällen spenderades sedan med boulespelande och pokerspelande. Roligt, roligt! Mycket trevligt sällskap var det ju också! Bäst.






Sov inte många timmar mellan fredag och lördag, nej tror det vart 4 timmars sömn innan man klev upp för att åka till Karlberg där vi spenderat kvällen innan ;P Vidare till Solvalla där vi spenderade i princip hela dagen ståendes. Var helt slut i mina ben, och funderade verkligen på att inte hänga med till solvalla dagen efter..
Kvällen innehöll även den boulespelande och pokerspelande! Denna gång körde jag poker själv (var tillsammans med pappa på fredagen ;P) och fan det gick asbra! :D visst, lite gjorde man kanske bort sig, men hey man måste ju kunna göra lite misstag för att lära sig x) haha.

Blev några timmars mer sömn mellan lördag och söndag, och trots mina farhågor om att få kramp i benen igen så hängde jag med till solvalla även denna dag. Bra val! för vi fick bänkplats redan från början, och när en kort regnskur drog in över solvalla så fick vi en sjukt bra bänkplats! och dessutom tittade solen fram! Grymt härligt :) Dessutom var det ju en upplevelse att se självaste Elitloppsfinalen på plats. Grym stämning! Grym känsla! Me like ;P haha. Vann dessutom på v75 ;P hhaha... 14 spänn eller vad fan det var xD HAHAH.
Söndagskvällen bestod av lite kortspelande, vilket var ett väldigt bra avslut på en grym helg! Väldigt många "grym" och "grymt" i detta inlägg ;D hahaa.

Måndag, så otroligt sliten efter den fullspäckade helgen, men ändå på bra humör. Helt okej arbetsdag med ganska lugn stängning, och kvällen spenderades i grymt (haha :D) sällskap av Ronja! <3 Fann det lite roande att jag råkade spela lite för hög musik.. så fick besök av en granne ;O spelade dum och så var det ur världen :P har ju lyckats hålla mig ifrån besök av grannarna i ett halvår, så var väl dags nu ;P hahah.

Kommentarer
Postat av: Jessan

såg elitloppet förra året, sjukt mäktigt!

2011-05-31 @ 19:41:55
URL: http://jessicagrosenberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0