sjuuuuk

Känns som om det var alldeles för länge sen som jag uppdaterade bloggen min ;O usch fy skam på mig ;P hehhe. Iaf, har inte hänt så mkt. Har jobbat, det är väl det :P Idag har jag dock varit hemma sjuk. Började igår när jag vaknade med halsont, sen blev det värre under dagen med rinnande näsa och allmänt seg i huvudet ;O väl hemma gjorde jag typ ingenting utan såg på film :P Vilket jag har gjort hela dagen idag också xD
Sov faktiskt till tolv (eftersom jag typ vaknat till och från hela natten), och har tillbringat dagen med att dega i sängen till Spiderman 1, 2 och 3 ;P Känner dock att jag tröttnat lite på att ligga ner, så tänkte va en liten datanörd i typ en timme, för sedan har jag planerat att se på Talang ;D efter det blire väl ngn mer film, och jao så ser min fredag ut 8)

Annars då? Joo Jompa hade tänkt komma hit imorrn och fixa datan min, men eftersom jag är sjuk så får det lov att vänta. Imorrn ska jag dessutom passa Nico, så hoppas verkligen jag är piggare imorrn än jag varit idag ;P hahha. Hade ju planerat att färga håret igen imorrn också.. Mer rött! :D.. men vi får väl se om det blir av eller ej.

Ännu ett bildlöst inlägg, men jag lovar att det kmr bilder när min data är fixad :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah jag menade att du var sjuk och var hemma, inte som mig som var sjuk och var där i alla fall x) Hahah ^^ Joda det gick bra att gå med honom. Han ville leka i början men då sa jag till honom så han la sig med ryggen på marken och sen efter det gick han jätte fint =] Ja.. Samsam var ju värsta ankaret -.- och jag orkade inte hålla på att dra henne hela tiden heller. Liksom, jag mådde ju inte så bra så hon fick gå bakom mig. Fast jag gick långsammare då och Karin gick bakom mig och blev typ sur/irriterad på att jag gick långsamt xD Hahah ^^

Krya på dig du med :) Kram <3

2011-05-06 @ 22:01:09
URL: http://peaceandllovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0