Senaste nytt.

* Alex är sjukskriven från jobbet i två veckor ;O tkr synd om oss andra som kmr få kämpa som djur.. men ännu mer synd om han som är sjuk :(

* Det innebär att jag inte kan sluta 12 imorrn, så blir troligtvis inge båtåkande för mig :( om inte pappa och dem kan hämta upp mig i stan med båten sen när jag slutar :D

* Jag fick typ damp på två hundar idag, helt sjukt vad arg jag var 8) hahah.

* Jag känner att jag borde planera vad jag ska ha med mig imorrn.. och känner jag mig själv rätt så kmr jag packa ner alldeles för mkt saker som jag kmr släpa på i onödan xD hahah.

* Jag tänker för mkt, fast kan inte riktigt få klarhet i mina tankar då jag har för mkt inför helgen att tänka på ;P bra det tror jag.

* Sen kan jag inte heller riktigt fatta att jag troligtvis kmr ha en hund till sommaren 0.o det om ngt är fucking amazing! :D hur fan det nu stavas ;P hahha. Tror iaf inte jag har förstått det riktigt än.

Tkt det varit så bildlöst på senaste tiden, så bjuder på en bild på båten vi åkte med förra året!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ja du, din väska lär väl vara lika tung som min med massa onödiga saker haaha.. Jaf får inte heller åka båt :( men du slutar 15 imorrn då el? Fan va kul vi ska ha

2011-05-26 @ 20:11:54
Postat av: Sandra till Nadja

haha jao såna är vi ;)

japp slutar 15 :P HELL YEAH! :D

kramar i massor! <3

2011-05-26 @ 20:14:34
Postat av: Nadja

kram tbx i massor! <3

2011-05-26 @ 20:48:37
Postat av: Denise

Tack, tack! :D

Jodå, känns skönt att det värsta med skolan är över nu. ;)

2011-05-30 @ 20:49:48
URL: http://toxicfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0