I'll break the rules and cross the line

Blir ett kort inlägg för borde ha lagt mig för en timme sen ;P öppnar imorrn så :P

Helgen: Kan inte säga så mkt mer än en bra helg! Detta trots lite för mkt dricka på fredagen, vilket i sin tur ledde till att ligga bakis i sängen hela lördagen xD.. hahah. Söndagen bestod av att ta mig till v-by där jag träffa Nadja och syster, och senare vidare in till Kungsträdgården med syster, Alex och Calle :) Rolig eftermiddag som sedan övergick till en mysig kväll i sällskap av ingen mindre än Fredrik :P Jag vet vad ni tänker, men jag bryr mig inte, jag säger liksom sist.. att jag vet vad jag ger mig in i 8) hahah.

Måndagen: Usch vad måndagar är eländiga :O dem känns tunga på ngt vis ;O ehheh. Ändå gick det bra på jobbet, mina 8 hundar gick skitbra! grymt skönt :) Var dock så jävla trött på eftermiddagen så stängningen tycktes huuuur lååång som helst 8) hahah. Kvällen här hemma har innehållit tvättande, duschande, wii-spelande med brur och så klippte jag brur också :) Tkr det är roligt :D Jaa såå klockan är lite för mkt, och jag skulle egentligen ha skrivit kortare än vad jag gjorde ;O som alltid x) hehehe.

NU ska jag iaf SNART sova ;P hahah. Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0