I främmande farvatten..

Idag insåg jag att jag ibland, vid vissa tillfällen skulle kunna efterlikna en Dramaqueen.. Trodde för en stund att biobesöket inte skulle bli av, och hade självklart inte ro till att sansa mig.. utan stormade ut och skulle åka hem. Hahha. Kunde lika gärna ha ignorerat att svara på samtalet jag fick, men valde att svara, och tur var väl det, eftersom vi kunde lösa det. Nästa gång.. ja nästa gång tar JAG hand om biljetterna. Det är allt jag säger.

Hur som helst så var filmen bra! Pirates 4 dåra om ni missat det :P Inte i närheten av lika bra som dem tidigare filmerna, men jag tkr ändå att den var bra :) Värd pengarna iaf! ;)

Egentligen borde jag lägga mig nu, ska fan upp halv 6 imorrn då jag öppnar ;O är dessvärre inte trött, så får väl skylla mig själv imorrn istället ;P hahha. Imorrn ska iaf Jompa komma hit och fixa datan min! Hoppas, hoppas det blir av :) Inte för att brurs data är dålig, nej den är nice, men självklart vill man ju ha sin egna om man får välja ;P hahha.
Sen på kvällen blire utgång med fint folk, så jao jag kmr va död :D men hey, det borde jag va van vid ;) hahhaha.

Kommentarer
Postat av: Nadja

hmm... vem va samtalet ifrån? kram <3

2011-05-20 @ 10:30:02
Postat av: Denise

Sv: Bra val, hörru! ;)

Korthårigt är nog bäst då, även om den långa pälsen är det som kännetecknar collien, och får en att tänka på vackra Lassie.. haha!



Kul förresten, att du sett Pirates of the Caribbean, 4:an! Ska nog gå och se den, nästa vecka. Har man kollat hela serien, är ju 4:an ett måste. ;) Varesig den är bra eller ej! ;D

Vad fult det där lät.

2011-05-20 @ 15:13:54
URL: http://toxicfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0