Friday, friday = FUN FUN FUN

Försöker anpassa mig men det går inte så bra. Antar jag får offra mig ännu lite mer. Eller ngt.. Är ju jag som får ut ngt av det, så antar det hänger på mig ;O..

Hur som helst, bort från det och vidare till bra saker! :) Var ju med Bella och såg Cesar Millan igår på Hovet :D Kan säga att det var väldigt intressant och vissa saker han sa lät väldigt bra. Var väl ngt som man typ.. nae jag håller inte med, men ahh :P Grym kväll iaf, och vi fann det roande att se likheter mellan personer som han pratade om "gör fel", med hundmänniskor i vår närhet ;P roande jao :P

Hinner inte skriva så mkt mer nu, måste borsta tänderna sen ska jag typ gå ;O jobbet kallar :P hahha. Och hey.. det är fredag idag! :D maha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0