there's nobody giving me that kind of attention

Jag är trött, men känner inte för att gå och lägga mig 0.o Tror ändå jag kmr göra det snart. Ska försöka orka diska först, ahh och göra mig iordning.

Annars då? jag vet inte riktigt hur jag mår. Humöret verkar skifta ganska rejält. Det beror helt på vad jag gör för stunden. Har ont lite överallt, men antar jag börjar bli van. Drömmer ändå om att en dag få vakna upp utan ngn smärta alls. En enda dag. Låter tragiskt, men jao. Känner för att skriva av mig ordentligt, men hittar inga ord. Känner mig inte tillräckligt nere för att kasta fram ngr av mina tankar. Inte heller vill jag bli deppig, så jao det får bli en annan gång.

En sak vet jag dock, och det är att jag är trött. Både fysiskt och psykiskt. Semester är ngt jag inte bara vill ha, utan också ngt jag behöver. Sommar snart? hahha.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Kram <3

2011-03-18 @ 07:04:29
Postat av: Nadja

Du kan få låna den sen. kram

2011-03-18 @ 07:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0