suck på mig själv ;O

Vet inte vad jag ska skriva om. Mer än att jag åter igen inte vet vilken ras jag vill ha. Hade ju bestämt mig för korthårig collie.. men har den senaste tiden känt mig mer dragen till att skaffa en staffe. Det är fan riktigt jobbigt att inte veta vilken ras jag vill ha ;O båda känns rätt, fast på olika sätt 0.o antar jag måste besöka fler kennlar för att kunna bestämma mig. Så ska försöka fixa det om en snar framtid. För jag måste ju fan bestämma mig helt snart.

Annars då? Joo jag fördrev tiden till att titta två avsnitt av Fresh prince in Bel Air. Älskar den serien! <3 Ska snart åka till sollentuna för lite innebandy träning ;)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha håller med. Hon är stor nog för att fixa det själv ;) Men är man bortskämd så el hur Sara :P kram på er!

2011-03-22 @ 21:59:53
Postat av: Anonym

STAFFESTAFFESTAFFESTAFFESTAFFESTAFFFESTAFFESTAFFESTAFFESTAFFESTAFFE

2011-03-23 @ 07:11:43
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0