So everybody, just follow me

För en gångs skull gjorde jag faktiskt allt det jag hade skrivit upp på min att-göra-lista! :D Duktigt av mig om jag får säga det själv :) maha.
Städade badrummet så det är fint nu :) Kändes ett tag lite tragiskt att toaletterna på jobbet var fräschare än badrummet här hemma ;O sen har vi i för sig väldigt fräscha toaletter på jobbet, men ahh :P Hahha. Duschade i mkt varmt vatten, och well det enda som jag faktiskt inte gjort än är att fluffa håret ;O men ska göra det direkt när jag skrivit klart det här inlägget :) Woho!

Är trött, så vettefan om jag lägger mig efter att ha fluffat håret. Ska iaf komma ihåg att säga (skriva) att jag beställde kläder från nelly också! Eller ahh.. ett par byxor och en sport bh bara :P Dyra kläder, men väldigt fina. Hoppas dem passar, annars blir jag ledsen ;O hahah.

Nej nu fan är det dags för håret att få lite volym :) haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0