negativ.

Är hemma hos mamma och pappa. Kom hit med toppenhumör.. men nu sjönk det ganska rejält. Känner för att gråta, och då undrar jag varför. För inte finns det något att gråta för. Eller? Känner mig ensam, men vet inte varför. Tydligen har jag inte koll på ngt.
Såg framför mig hur denna kvällen skulle bli, men den verkar inte bli som jag ville. Får ta ngr djupa andetag och hoppas hockeyn slutar snart, så att pappa kan roa mig. Tkr vi kan åka och hyra film och typ.. fetta upp oss. Ja eller ngt iaf. Får väl sitta och glo på tv, eller roa mig med att mobba syster och hennes kompisar som sminkat sig så dem ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig.. Jippie.. hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0