Live your life

Återigen är jag nere i min svacka angående rollspelandet. Det är lite jobbigt, men samtidigt känns det bra. Varför? Jo för att jag är nöjd över att jag tar mitt riktigt liv först, och därefter -när jag har tiden- tar rollspelandet. Det är precis så det ska vara.

Har spelat Kanasta med Ronja och My idag :) Trevlig kväll jao! Är grymt trött nu så ska sova alldeles, alldeles snart. Imorrn blire till att öppna på jobbet, och väl hemma ska jag tvätta, och sen på innebandy med Ronja och My! :D Kmr bli asroligt! Har fan inte spelat innebandy sen man gick i skolan ;O sjukt! Ser iaf fram emot det ja! :)

Vad mer? Joo jag kan säga att jag har en skön känsla av självsäkerhet inom mig. En känsla som känns så grymt skön! Jag gillar det, och hoppas som fan att den är här för att stanna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0