Lite fel tidsuppfattning..

Vi verkar växla mellan fullt ös och typ medvetslös här. Bra jobbat till Alex som var packad innan klockan var 6 ;D Kan ju säga att jag och Malin har garvat järnet, samt säkert fått en del blåmärken ;O hahah x) Fann det roande när jag och Malin -som inte direkt är dem bästa kockarna- skulle laga maten, eftersom Alex var lite.. onykter och Emil typ inte orkade med honom xD hahah. Slutade iaf med att Malin fixade det mesta själv, och det blev faktiskt väldigt gott! :) Duktigt av Malin! :D
Vi gick och handla, och Alex lyckades tappa sin 8 tusen kronors iphone i marken.. lyckat ;O hahha. Den blev fucked up, men funkar iaf nu :) Vi spelade nyss kort, vänd tia och neger och president, men nu verkar Alex va halvt däckad och Malin är just nu på toa 8) hahha. Just so you know ;) hahah.

Har ingen aning hur kvällen fortskrider.. men kan ju säga att det för oss känns som om klockan vore efter 1 tiden.. och inte strax efter tio ;P hahah.




HAhha jag döööör! Malin posade för camen.. och ramla ner från sängen! xD
Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, skyller på min hund! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0