INNEBANDY

WOOOOHOOO :D Fy fan vad roligt det var! :D Mina ben är typ helt jävla döda, men vad fan gör det när jag haft grymt roligt!? :D Ingenting! Ingenting alls! Det gör inte ens ngt att jag med all säkerhet kmr ha träningsvärk och inte kunna gå normalt imorrn :) Och mitt jobb som går ut på att promenera mest hela tiden.. hahha :D
Ska iaf börja på innebandyn nu! Har ju fan velat gå på innebandy under en lång tid nu, men har ju fan aldrig blivit av :P Men nu så! :D Finally! Kommer träna tisdagar och torsdagar, även om det kmr bli grymt tight att hinna till träningen på torsdagar när jag stänger x) men, men.. det blir asbra :D
Sen ska man bara sluta äta så sjukt mkt godis så kmr det bli ännu bättre! :) Känslan av att vilja flytta till västerort blir i och med detta inte lika stark, och well det är bra. Kmr säkerligen flytta tillbaka till västerort ngn gång i framtiden, men den där känslan av att jag vill göra det nu! suddades ut en aning :)

I helgen händer det roliga saker :) Eller okej, faktum är att hela veckan verkar rolig! Okej imorrn händer inget, men antar det kan va bra också :P speciellt när man öppnar dagen efter. På torsdag sen så ska jag va med Alex :) Vi ska typ baka. Om vi orkar ;D hahah. Fredagen är ju tom! :O kanske tar mig en sväng förbi hemma hos mamma och pappa då :) Kanske. På lördag däremot är det utgång med Ronja! :D ahh ngn som är på? :) Och på söndag kanske det blir bio med Malin, och sen middag hos Alex :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

En sväng förbi här sätter jag tummen upp för ;)

2011-03-09 @ 17:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0