Idag har jag:

- tagit en promenad med Malin och Oliwer
- städat köket med Malin
- diskat (ännu lite mer efter att Malin hjälpte till ;P)
- tvättat
- varit i affärn två gånger
- kastat glasflaskorna från igår
- dammsugit
- bakat paj
- ätit pizza till middag
- spelat kort med brur

Nu ska jag snart städa lite i badrummet, sen har jag checkat klart min att göra lista för dagen :D Eller okej.. jag ska duscha sen också, samt fluffa håret ;P 
Funderar på att beställa ett par byxor samt en sport bh från nelly också.. men vettefan om jag ska göra det eller inte 8)... får fundera lite mer.

Dagens låt: Without Me med Eminem, samt Me And My Drum med Swingfly

Kommentarer
Postat av: Nadja

Va duktig du har varit ida.. Va har hänt, blivit en riktig hemma "fru" haha. kram på re!

2011-03-20 @ 19:05:16
Postat av: Anonym

duktig du är <3 tack för igår och idag<3

2011-03-20 @ 20:00:01
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0