Idag är en jag-är-duktig-dag

Det blev en ganska tidig kväll igår :) Ganska skönt ändå.
Idag är en jag-är-duktig-dag! ;D Alex åkte hem typ vid 10, men jag, Malin och Oliwer tog oss en timmes promenad i solen! :D grymt härligt. Skulle vilja ta mig ännu en promenad i solskenet, men jag känner mig själv.. och vet att det inte kmr bli så x) hahah. Jao idag skulle man definitivt ha haft hund.
Malin hjälpte mig diska <3 och sen så städade vi köket så det ser riktigt fint ut :D och nu är jag duktig och håller på och tvättar ;P Malin lämnade mig för typ en halvtimme sen, så nu är jag själv igen 8) Eller okej.. brur är ju hemma, men han sover ju x) hahah.

Hade tänkt beordra honom att dammsuga.. men jag tror fan jag gör det själv sen. Känner en viss rastlöshet så då ska jag fan va duktig och dammsuga :) Tror faktiskt också att jag tänker va duktig och gå och slänga glasflaskorna sen också. Passar på nu när det är sol så blire iaf en liten promenad i solskenet ;P ahh.. väldigt liten.. typ 5 minuter xD HAHAH. det kan ju inte ens kallas promenad 8) eller? hahah. Kan dessutom passa på att köpa tvättmedel då eftersom vårt är helt slut efter idag.

Senare ska jag duscha, och fluffa håret mitt :) Annars vettefan vad jag ska göra idag. Städa lite i badrummet kanske.. ser ganska skabbigt ut där inne så ;O ahh fan det ska jag göra :) Men väntar med allt tills jag varit nere i tvättstugan igen, vilket blir vid 14. Så passar på och äter lunch nu ;) maha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0