I was just thinking

Jag har blivit så dålig på att uppdatera min blogg. Kanske för att jag inte finner tid eller ork till att uppdatera? Eller kanske för att jag inte har så mkt att skriva om?

Egentligen finns det en massa saker jag skulle vilja skriva. En massa saker jag känner brinna inom mig med önskningar om att få komma ut i ljuset. Har jag blivit ännu sämre på att dela med mig av mitt inre? Har jag någonstans längs med vägen funnit en dörr som nu är stängd?
Tankar ekar, men trots att jag vill dela med mig av dem så kan jag inte. För ett tag funderade jag på om det beror på att jag inte känner mig tillräckligt trygg med någon, men jag insåg ganska fort att så inte är fallet. Jag har helt enkelt bara problem med att visa mitt innersta. Visa vad jag tänker och känner. Men samtidigt som jag har problem med det.. så känner jag ett starkt behov av dela med mig. Av att få lätta mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0