I can't tell you what it really is

Lördag. Grymt skönt. På ett sätt känner jag mig orkeslös. Som om jag helst av allt skulle vilja åka hem och bara lägga mig och se på massa filmer eftersom jag inte har energi till ngt annat. Men samtidigt känns det så grymt jävla bra att jag har saker att göra hela dagen. Utan stress.
Har typ två timmar på mig nu till att göra mig iordning och va lite mer social. Sen ska jag ta mig till täby där jag ska möta Ronja och se på innebandy! :D Vet inte hur länge det är, men har inte direkt bråttom ngnstans för efter det ska vi hem till mig. Lär ju ha massa tid till att fixa middag och sen oss själva innan lite folk kmr för att se på melodifestivalen med oss ;P blir utgång efter det sen också! Låter toppen i mina öron :) Ska bara försöka få tag i brur så jag vet om allt folk kan äta hos oss också eller om dem får käka innan ;O brur sover ju för han ska jobba inatt. Usch fy fan för att jobba helg :O

Tkr det är så tråkigt med bildlösa inlägg så slänger in en bild från min student som jag hitta på mosters data ;P älskade verkligen den där tutan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0