stadshund ;)

Kom nyss hem efter en sväng ute med Vovva. Först mötte vi Nadja och Tonie och fikade i v-by. Rebelle hade väldigt mkt att titta på men la sig faktiskt ner en liten, liten stund efter vi suttit i typ en kvart :P bra det!

Vi skiljdes åt och jag och Rebelle fortsatte till t-banan. Hade planerat att åka till alvik (9 stationer) och sen vända, men då det i stora mossen satte sig en kille vid mig och vi börja prata lite om hundar (stackarn hade fått avliva sin hund igår :( usch för det!) så åkte jag en station längre till kristineberg ;D Vovva var lite nervös och tittig och stod upp hela vägen, och då vi klev av i Kristineberg vart det väldigt mkt med stora bilvägen intill. Dock tkt jag hon var hur duktig som helst, även om hon var lite orolig. Vi gick iaf på t-banan hemåt, och efter bara typ en eller två stationer så la hon sig faktiskt ner! :D Blev superglad, eftersom det ändå är ett tecken på att hon kunde slappna av iaf lite :) Min duktiga lilla hund!<3 Tror btw jag ska försöka åka in till dagiset på typ söndag, mest för att hon ska få känna på att åka långt, men också för att få en chans att titta till dagiset innan hon börjar där nästa vecka ;P får dock se om jag orkar det på söndag, och i så fall ska jag väl prata med chefen min först också så det är lugnt ;P hahha. Hur som helst så är jag hur glad som helst just nu :) Och jaa, jag har väl inte sagt det, men i augusti börjar jag och Vovva en vardagslydnadskurs också! :D Kmr bli riktigt roligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0