Två hundar på rummet!

Jao just nu har jag två hundar på rummet :) Passar Frank från nu ikväll tills på onsdag. Han blev typ asglad när han fick syn på mig xD var faktiskt väldigt roligt att se! :) Sen så gick det typ asbra när han och Vovva hälsa på varann. Syster var kvar uppe med Rebelle när jag gick ner och hämtade Frank, så när jag kom upp med han så hade hon stängt in sig själv och Vovva i vardagsrummet. Vi har glasdörr in dit så hundarna fick se varann innan vi öppnade dörren så dem kunde hälsa :P Var inga problem alls, så när vi sen gick ut med dem så släppte vi dem lösa tillsammans på dagis :) Rebelle tkt dock att Frank var lite för på när han försökte få igång henne i lekandet, ja hon ville hellre leka med mig ;P så vi körde lite godissök istället, vilket självklart var något båda hundarna var med på direkt ;) Nu ligger dem här inne på rummet med mig och sover, och well jag ska nog se på film tror jag :)


Inte direkt ngt jätte bra bilder, men ska försöka få bättre imorrn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0