duktiga hundar

Så här "tidigt" har jag inte varit uppe på ett tag ;P Frank väckte mig typ halv 9 och verkade vilja gå ut, så efter lite övertalan så tog jag mig upp och väckte syster. Vi kom ut typ hel med hundarna och Vovva var väl inte alls beredd på att syster skulle lyfta upp henne så hon hann aldrig kissa inne ;P Hon kissade ute sen :D duktiga lilla hund! :) Ahh och Frank gjorde ju självklart det han skulle. Sen tkr jag Vovva verkade hur lugn som helst, och vi gick till och med förbi en sopbil och ngr gräsklippare :D Senare idag, eller imorrn, så ska vi ta med båda hundarna till v-by, så att Rebelle får vänja sig vid att gå i "stan" ;P hahha. V-by är en bra början då det ofta är mer folk än runtom vårt hus, samtidigt som det inte är lika överfullt som inne i stan :P Ahh fast det blir vid typ ett, för vid tolv ska jag möta Fredrik i v-by och bli bjuden på lunch :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

gilla de sista :)

2011-07-11 @ 13:18:28
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/
Postat av: Anonym

gilla de sista :)

2011-07-11 @ 13:18:36
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0