KRYSSNING

Jag öppnar imorrn ;O usch för att gå upp tidigt, men yey för att sluta tidigt ;)

Hade det grymt roligt på kryssningen! Wiiihoo! Tack för en trevlig kväll/natt och sen dag! :) Nu: in med lite bilder.. (som btw inte är i bästa kvalité. hahah ;D) sen filmtittande!

När vi precis hade klivit på båten ;P


Det blev ganska ofta till att stå utanför rökrummet och vänta för lilla mig ;P och så en bild på fulla glada och underbart roliga tjejer :D


Karin och jag var hurtiga och tog oss en liten tur upp på däck på morgonen. Det BLÅSTE SATAN kan jag ju säga! (båten gungade rejält ;D)


Frukost! Gissa vilken som är min... hahah ;P


Yatzy!


Utsikten ute på däck!


Fina flickor! :D


Hela gänget! :D dessvärre suddig, men det får vi leva med x)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack själv <3

2011-01-30 @ 20:58:57
Postat av: hallå!

Nu hittade jag hit igen,, men har Nadja bytt sin bloggadress? Ha en bra dag hälsningar från klumpfoten!

2011-01-31 @ 10:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0