Första inlägget 2011

Jag är inte död, mitt och brurs internet har inte velat funkat ;O Men nu äntligen funkar det! så tänkte väl skriva lite kort om dagarna som gått :)

31 december:
Jag, syster och moster tog oss en tripp upp till vällingby där det shoppades kläder :) Me like! Första året ngnsin som jag varit uppe i vällingby både julafton och nyårsafton ;D haha.
Hade gott om tid att göra mig iordning, även om jag hela tiden tycktes ha fullt upp ;O fattar inte hur jag skulle ha hunnit med allt om vi hade jobbat 8) haha. Iaf, åkte hem till Jenny och Anton i Sundbyberg för kombinerad inflyttnings- och nyårsfest! Härlig kväll med singstar och hockespel, samt en del upp och nergångar i humöret som vanligt x) hahah, ibland stör jag mig så mkt på mig själv. Men, men.. lyckad kväll/natt om jag själv får säga det :)

Och jag är lika bra som vanligt på att skriva kort.. HAHHA ;D fast har ju faktiskt blivit lite bättre på det på sistone tkr jag x) maha.

1 Januari:
2011, shit vad tiden går. Hahah. Iaf så sov jag, Malin och Kamilla kvar hos Jenny och Anton, även om det egentligen inte var tänkt så i början :P Vi drog dock tidigt eftersom Kamilla var tvungen att dra sig hemåt med bilen till sin brur. Jag och Malin spenderade iaf hela dagen med att se på film, jag fortsatte även att se på film när Malin drog sig hemåt. Filmdag jao! Blev dock grymt rastlös på kvällen sen, men överlevde det också x) hahah.

2 januari:

Klev upp vid 9, duschade, åt 5 pepparkakor till frukost och åkte sen mot Tullinge för att besöka Staffekenneln :D Var grymt mysigt, och visste ju inte heller att hon hade 5 valpar hemma, 7 veckor gamla! Kan ju säga att man smälte ;O och då hade jag redan smält för hennes tre vuxna hundar x) hahah. Är grymt sugen på en staffe, även om jag ännu inte är säker på om det blir en. Korthårig collie känns på ngt sätt som ett "säkrare" val. Men aja, vi får se. Ska först och främst besöka en colliekennel och så ska jag forska vidare om båda raserna som satan. Kan ju ta ett tag, så vem vet.. kanske förblir jag hundlös även hela detta år.
Iaf.. för att fortsätta om dagen. Åkte till centralen där jag laddade på mitt åkkort. Köpte mig en bulle då också eftersom jag höll på att dö av svält (klockan var liksom typ två då). Åkte hem till mamma och pappa där jag åt lite mat och hämtade lite saker jag lämnat där i fredags. Vidare hem till Alex där jag dock inte hann va så länge eftersom jag klockan 7 hade tvätttid. Sååå tog bussen hem och well nu ska jag snart ner i tvättstugan igen för att slänga in tvätten i torktumlaren och sätta på en sista maskin x) Vi har grymt mkt mörk tvätt ;O hahha.

Okej inlägget blev längre än väntat ;O ngn som orkade läsa allt? 8) hahah. Iaf.. eftersom jag inte skrivit det här i bloggen; Gott nytt år på er! :D
Tror ett inlägg om året som gått kmr senare, om jag orkar, annars kmr det väl imorrn ;) hahah.

Kommentarer
Postat av: jessan

alltid kul att ses, om så bara för en snabbis:)!

2011-01-02 @ 22:10:33
URL: http://licensetolaugh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0