Det är lag att ha bälte på sig..

En bussresa som bestod av lite smått och gott. "Fikafolket" som skulle servera fika hade tydligen tagit semester, så av den anledningen stannade vi i Tönnebro i 20 minuter. Sedan fastnade vi i en poliskontroll, där det först var grymt roande då typ alla passagerare i princip kastade på sig bältena då dem insåg att det var poliser som stoppat oss.. men som sedan blev grymt seg då vi bara stod där i typ en halvtimme. Slutsumman av detta blev lite mer än en timmes försening.

En lång bussresa senare..:
Jag har nyss ätit lite kyckling och hällt i mig lite vatten. Var grymt sugen på läsk eller saft, men vi hade inget hemma så fick helt enkelt nöja mig med vatten ;P hahah. Äter tacochips bara för att (det där med att försöka gå ner lite i vikt går ju alltid så bra för mig :D hahah. äsch orka, det blir asbra när jag börjar simma igen säger vi ;) haha.) även om jag borde lägga mig. Öppnar imorrn, men är inte det minsta trött ;O därför ska jag nu packa upp lite lätt medans top model laddar, för att jaa.. sedan se ett avsnitt av det ;) Efter det blir det sängen och att ställa klockan på halv 6. Jippie! hahah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj, VATTEN??!!

2011-01-10 @ 15:45:56
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0