Vill inte va sjuk!

Återigen helt slut efter en väldigt kort morgonpromenad med vovva. Det är vädligt tur att hon kan gå lös så hon får springa av sig lite mer än hon annars skulle göra. Hon är så söt som springer, sen vänder mot mig och tkr vi ska leka tsm. Sorry vovva, men matte har ingen ork nu ;O

Helt fel tid att bli sjuk. Det händer alldeles för mkt saker. På torsdag är det kryssning, en kryssning jag varit grymt taggad inför. Men just nu -så som jag mår idag, för idag mår jag sämre än igår och i förrigår- så är jag grymt jävla otaggad :( inge roligt att va sjuk. Ahh och i helgen är det hundmässan, fast den är ju lättare att va på om man är sjuk. Liksom bara gå runt i sin egen takt och se på alla vovvar <3

Egentligen borde jag vara hemma imorrn också.. men i så fall kmr jag endast till jobbet på torsdag, och då känns det lite fult eftersom jag ska på kryssningen på torsdag.. Ahh sen är jag ledig fredag, så rent pengamässigt känns det blä att bara jobba en dag på hela veckan också ;O Får se hur jag gör. Ska ju ev va hundvakt till Mollie också imorrn, men är jag sjuk så vettefan om jag orkar med det. som sagt, får se hur jag gör.

Nu ska jag snart gå och möta syster min. Ska få en avi från henne så jag kan hämta ett paket från junkyjard som jag beställt :) Ska dessutom passa på att kolla efter blekning i typ åhlens och kicks.. för jag har fortfarande mörka fläckar i huvudet mitt xD men efter det ska jag skynda mig hem och bara dega i sängen<3 jaaa större delen av dagen iaf. Har ju Vovva så hon måste ju få komma ut också. Stackarn har väl världens tråkigaste dagar just nu ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0