fireworks sounds for dogs

Vovva fick följa med en sväng i stan idag. Jag och syster gick från kungsträdgården till centralen -bussterminalen- för att möta kusin som kom idag! Vovva var lite småorolig, men jag tkt ändå hon tog det ganska bra. Kanske ska jag kliva av vid kungsträdgården och promenera till centralen fler gånger så hon får fler tillfällen till att vänja sig vid det..
Men aja, just nu sitter jag hemma. Försöker få tag på uppfödaren min (vilket inte är det lättaste ;P) samtidigt som jag spelar fyrverkeriljud för Vovva ;P Har dock på musik samtidigt, och det lär ju säkert vara skillnad på detta ljud än när det smäller på riktigt på nyårsafton. Men hon tar det iaf väldigt bra just nu, och då har jag ändå höjt volymen lite samt sänkt volymen på musiken (började med att musiken nästan täckte fyrverkerierna helt) nästan helt. Så ska köra detta klipp -med högre volym och sen även utan musik- fram tills nyår så får vi väl se om det funkar :P

Well, well, nu är det snart dags för middag x) vettefan vad det blir idag, men jag kmr nog på ngt :P hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0