BLUEhead

Har iaf dammsugit, och tagit iaf en 40 minuters promenad med Vovva :) Hade helst gått längre, men nae, var genomsvettig när jag kom innanför dörren ;P hahah. 40 min är iaf mkt bättre än typ 15 min. Hon skötte sig iaf bra, både i koppel och lös. Så ska det va! :) Måste dock öva inkallning med störning mer. Var därför jag var sur på henne igår, hon hitta typ människobajs som hon åt -luktade iaf typ som det men jag såg inget-, ahh och så fick hon för sig att fjanta sig när vi skulle in. Ibland är hon dum i huvudet x) hahah. Men jaa, jag älskar henne ändå!

Men ahh, ska käka lite yoghurt och typ mackor nu. Vovva ska få mat också, sen ska jag diska, och senare ikväll blire Batman the dark knight :) Batman tema idag vettni ;) maha.

Ska till jobbet imorrn, känner mig tillräckligt bra för det tror jag. Dessutom ska jag hem till Alex efter och så ska vi ha lite spelkväll :P Får se hur det går för mig med mitt pencillin ätande imorrn, måste försöka räkna ut när jag ska ta tabletterna, eftersom det blir lite flummigt då man helst inte ska ta dem för nära måltider. Ahh får se hur det går, och jag hoppas verkligen hundarna mina sköter sig imorrn. Annars kmr jag dampa x) hahah. Men nee, nu äre yoghurt och mackor som gäller! och varm oboy! :D

Tänkte ni ville ha fler bilder på mig med mitt blåa hår ;) vill fan inte tvätta håret, tur att det inte blir fettigt så lätt! :) hahah. Ska se om jag har ork/fantasi att fixa en header där jag har rätt hårfärg också ;P jao vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0