Sandra är lat idag

Yo! Therese här, aka Tebbs. Sandras kompis från bästa Karlstad (ja, karlstad är bäst. punkt). Sandra har nämligen ätit för mycket kladdkaka (som skulle vara väldigt gott just nu..) och är lite för trött för att skriva blogg idag, så ber hon mig skriva since I got nothing to do.. hahah! Gå runt och vänta på att bli trött för att komma upp i tid till skolan - ingen höjdare kan jag säga. Går ju sista året nu däremot, så en dag är en dag närmare studenten!!!!

I alla fall! Sandra fick igår sista Vampire Academy boken hem till sig (kääärlek till det) och den håller hon just nu på att läser, okej.. kanske inte just i denna stund men ja ni fattar. Tror hon kommit ungefär 450 sidor eller vad hon nu sa. Hon älskar den btw, borde hon då det är den bästa av alla sex böckerna ;D
Så idag har hon väl jobbat som vanligt, tror hon var hemma hos Alex också.. Var social med folk. Det hon är bäst på! hahah

Förresten, den som kom på idéen att ge alla nya ettor på gymnasiet en egen dator men inte treorna (och tvåorna). Den skulle jag gäääärna ha ett snack med. Som tur är har vi våra älskade mac datorer i datasalerna (yep, sam-media is the best) har min första Psykologi A lektion imorn också.. Hemskt. Men nu ska jag vara tyst..

p.s. Det är läskigt att se massa 95or i skolan också...


Och så får ni två bilder här, för jag är duktig och tar med bilder i inläggen  hihiih


Kommentarer
Postat av: sandra till tebbs

jaa ngn måste ju uppdatera när proffset (jag :D) inte orkar ;D hahaha.

<3

2011-08-25 @ 23:04:47
Postat av: svärmor

Latmask! hi

2011-08-26 @ 16:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0