önskelista

Väntar fortfarande på rollet 8) så tänkte jag kan kasta in en önskelista här :P vet faktiskt inte riktigt vad jag vill ha i år. Betyder det att man är gammal? ;O HAHHA.

* Jag vill ha en säng :D har en bäddmadrass som är 160 bred, så en så bred säng låter bra :) hahaha. Fast.. har ingen plats att ha den på, men ahh det blir nog bra ;D
* Typ en dvd :P och well kanske en tv också när man ändå håller på :O blir jobbigt att se film utan en tv.. fast även där har jag ingen plats för det ;P inte förrän jag får egen lägenhet x)

nu svarade hon! PAUS.

* pengar är väl alltid bra :D dock kanske inte roligast att få.. men joo, alltid bra ;D
* Kläder vill jag ju ha, fast är ju lite kräsen med det så :O
* körkort skulle sitta fint :D
* eller kanske kurser till mig och Vovva :D
* eller kanske kursen för hunddagisutbildning. Eller vad fan den heter. Joo men den kostar typ bara 13000 :).. hahah.

Just nu kmr jag inte på mer.. och inte fan hinner jag fundera för nu ska jag fixa mat till imorrn och diska! ;D uppdaterar listan sen ngn gång x) typ. haha.

FÖR FÖRSTA GÅNGEN STÅR INTE HUND MED PÅ LISTAN :D haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0