känns som söndag idag

Idag var jag hemma från jobbet. Och fyfan vad skönt det var! Har visserligen haft ont i halsen hela dagen, men det är iaf bättre :P Har inte gjort mkt alls, utan mest sett på buffy och sen läst min bok som kom idag! Yttersta offret, vampire academy :D:D:D så jävla bra! SKa snart stänga av datan och läsa tills jag ska sova :) Vilket egentligen inte bör bli alltför länge då jag öppnar imorrn 8).. jippie ;O hahah.

Var hemma en sväng hos mamma och pappa också där jag, mamma och syster glodde på Hells Kitchen. Två avsnitt, varav det sista var finalen! Mkt spännande jao!

Ahh och sen så är vi på G med att få igång Ezeroth igen. Min kära rollspelssida som jag saknat satan! Har ingen aning hur man ska hinna med att va aktiv där, men det skiter jag i. Får vi upp aktiviteten så vet jag att jag kmr tvinga mig själv till att bara ha tre vargar x) Åhh vad jag hoppas vi lyckas få igång sidan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

äru sjuk? :O



min blogg har vaknat till liv igen ;)

2011-08-25 @ 12:21:26
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0