helgerna springer förbi

Helgen går mot sitt slut, och det är ännu en bra helg som passerar :P Har varit social med folk, Malin sov här i fredags, och vi såg på Let me in tillsammans med syster min :) Igår var jag och syster på andra kurstillfället med Vovva! :) Vi fick träna lite på sitt kvar och lite annat. Just denna dag var det mkt som Vovva redan kan (det kan självklart bli bättre, men ahh hon kan ju grunderna vilket var vad hon gick igenom), så kände mig väldigt duktig som låg lite före :P Var hur som helst roligt, och det känns faktiskt som att hon lyssnar bättre på mig efter att vi börjat kursen :P även fast vi bara varit där två gånger! :) Men ahh, sedan var jag tillsammans med mamma, Nadja och Pippin och städa i ulriksdal. Snart är den lägenheten bara ett minne blott ;P sedan hängde jag på Nadja och Tonie hem till Catja där vi var sociala och spelade alfapet :P var riktigt roligt, även om jag åkte ganska tidigt för att träffa pojkvännen min x)

Idag åkte jag, syster och pappa till bromma för att lämna in min mobil som strulat, samt så köpte jag en ny sladd till datan då den andra fått ett hack i sig ;O vet inte hur det gått till, men är inte helt omöjligt att det är hunden min :O sen kan det också va så att den bara legat och skavt mot ngt, men ahh har ingen aning x) Har iaf en ny sladd nu, så skitsamma :P sen så gick jag och syster runt i vällingby och kikade lite, för att sedan ta en promenad med Vovva där vi tränade lite med klickern :P Jag tkr hon lyssnar hur bra som helst på mig :D värre är det att hon inte verkar vilja lyssna på syster min :O vettefan varför liksom. Men men. Vi köpte mat på subway och har nu nyss ätit oss mätta ;P Blir väl till att ta det lugnt resten av kvällen, ahh och så blire till att lägga sig tidigt eftersom jag öppnar imorrn 8) jao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0