Happy Happy Happy! :D

Jag är oerhört dålig på att lägga in nya bilder, suck på mig själv för det ;O hahha. Annars då? Jo jag mår toppen! Eller okej, det känns lite jobbigt att jag ska upp om typ.. 5 timmar ;O jippie. Öppnar imorrn jao. Men, men, det gör inget, jag är van att va död på jobbet ;P hahah.
Så ja, det är hur bra som helst med mig :D jag har haft en väldigt bra helg! I fredags åkte jag och Vovva roslagsbana (första gången för henne och det gick huuuuur bra som helst! :D) till täby där vi träffa Ronja och lite folk för grillning! :) Senare blev jag hämtad av Malin, och har därefter spenderat hela helgen med henne :) Vovva fick följa med på äventyr till Nynäs, och jag säger det igen.. hon är så grymt jävla duktig! :D Okej, hon kissa inne på morgonen i lördags, men då hade hon vägrat kissat kvällen innan och hade därmed inte kissat förrän klockan 16 dagen innan. Så det var inte så konstigt nej :P Annars är hon ju hur duktig som helst med att inte kissa inne :)
Vovva och jag hängde med Malin och hennes mamma på en hästtävling, och jag var väl lite orolig över hur Rebelle skulle reagera över att gå omkring med massa hästar runtom. Men inte fan behövde jag va orolig, nej hon var så duktig så, och njöt av att va ute i det fina vädret :D Min superduktiga lilla collie! <3
Dessutom hälsa hon lite på Malins häst, det var väl lite läskigt men jaa det kan man ju förstå då han är gigantisk ;D hahha. Ahh och så idag så åkte hon pendel för första gången också, i en timme! ;O hem från Malin. Den är ju väldigt lik t-banan så det var ju inga problem alls :P Hon var lite orolig när vi gick av i centralen och gick genom tunneln mot t-banorna, men fy satan vad hon skötte det bra :)

Sen blev hon asglad när vi mötte upp Sara och Nena för en tur i rastgården :) Var härligt att se henne sträcka ut! :D Dessutom vågade hon sig upp på balansbommen (som jag trodde hon skulle va rädd för då hon sist vi var där lyckades ramla nerför den) och hade väl lite väl bråttom att springa över den så hon hoppa ner lite för tidigt än vad man ska. Jag och syster hann inte riktigt med att stoppa henne, men vi körde den en gång till då jag lyckades hindra henne från att ta den för snabbt och hoppa ner för tidigt i slutet :P ahh och så provade vi på lite slalom och ngr låga hinder också ngr få gånger x) Måste ju va lite försiktig med hennes växande leder ;P

Var egentligen inte meningen att jag skulle skriva ett hundinlägg, men hur skulle det kunna bli ngt annat när jag spenderat hela helgen med min duktiga hund? ;D Känns som en oerhörd frihet att kunna ha henne med sig, så jävla skönt, och jaa.. hon är sp GRYMT JÄVLA DUKTIG :D Min lilla pärla <3 Kan inte beskriva hur mkt jag ser fram emot att börja gå kurs med henne :D
Är glad, glad, glad! Och har spenderat kvällen med pojkvännen min :) Mhm jag gillar det ordet :) Fastän själva ordet egentligen är fult om man tänker efter.. ;O hahah! Fast om man tänker efter så är väl alla ord typ fula? ;) maha. Helg med vänner, hund och pojkvän, kan det bli bättre? ;) hahah.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Bara volvo & hus kvar, sen är du en riktig svensson haha. Kram på dig! <3

2011-08-15 @ 17:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0