BILDBOMB

..fast innan jag slänger in massa bilder så ska jag bara säga att jag var på teorin till vardagslydnadskursen idag! Vi kmr va 6 stycken, varav det är väldigt roliga raser med! En grandis, en kooikerhondje, en old english bulldog, en spansk vattenhund (orkar fan inte skriva ut hela jävla rasnamnet xD) en amstaff/rottis blandning, och så jag och Rebelle :) Kmr bli så otroligt spännande :D ser verkligen fram emot lördag! Ja helgen överhuvudtaget! Ahh och så fick jag en klicker från kursledaren, så nu fan ska det börjas med klickerträning! Eller okej, inte idag ;P haha.









Kommentarer
Postat av: tebbs

en samojed.. O.O gud vad söööööööt!

2011-08-18 @ 14:43:17
URL: http://atebbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0