Bada med hundar!

Idag var vi och bada med hundarna på dagiset! Var hur roligt som helst :D Jag och Bella badade med dem, så nu behöver jag inte ha ångest över att inte ha badat på hela sommaren xD hahah.

Annars då? Jo Nadja var hundvakt och det har gått jätte bra :) Hon klarar av att va ensam skitbra så då blir man ju genast mindre låst om man ska till affärn eller liknande :P haha. Och jaa på torsdag börjar hon på dagis, ska bli spännande att se hur det går. Inte bara på dagis, utan det är ju en bit att åka dit också. Men det är bara t-bana, så jag tror nog det ska gå bra :) Ev kmr hon kanske bli orolig när vi kliver av för att byta t-bana i centralen, eftersom det är ganska mkt folk där.. men jaa hon måste ju vänja sig :P
I helgen ska jag väl försöka åka buss med henne också, får se hur det går. Uppdaterar självklart här ;P så alla mina trogna läsare får veta hur det går för oss :) haha ;)

Och så tänkte jag också passa på att klaga lite.. HAR SÅ JÄVLA FUCKING ONT I MINA AXLAR OCH NACKE! 0.o förstår inte hur jag kan ha det. Inte fan är det roligt iaf ;O men ahh, nu har jag klagat, så då lämnar vi det :P

Nu ska jag va lite social här (är hos mamma och pappa och är social med folket som är här ;P kusin och faster, och så är brur här :P ahh och Nadja också ;D) och snart är det mat :)

Kommentarer
Postat av: Helen med Tellus

maila mig på [email protected] är du snäll.

//Helen

2011-08-03 @ 21:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0