When there was me and you

Jag tror inte du förstår. Eller kanske är det bara så att du tröttnat? Jag vet inte, och det gör det inte direkt lättare. Jag saknar tiden när vi gjorde saker efter jobbet.. när vi spontant valde att idag gör vi ngt! Jag saknar den tiden, och känner hur hjärtat skriker varenda gång jag inser att du nu verkar ha valt bort mig. Att du ständigt träffar din nya kompis, och gör det som jag saknar med denne istället. Jag har absolut inga problem med att vara tre i en vänkrets. Har ofta haft det så, men inte fan tänker jag be dig om att få hänga med. Nej då kan det lika gärna vara.

Kommentarer
Postat av: Jessica

stå på dig sandra, take him back where he belong

2011-04-13 @ 20:09:14
URL: http://jessicagrosenberg.blogspot.com/
Postat av: catja

Försök att inte fokusera så mycket på hur det har varit..utan gör roliga saker och träffa andra kompisar. Ni är vad jag förstår fortfarande vänner och bara för att man vissa perioder i livet umgås med andra så finns vänskapen kvar. Förstår ändå vad du menar och känner. kram

2011-04-14 @ 06:54:07
URL: http://catjasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0