ny header

Jag valde att spendera kvällen med ps istället.. well jag kan inte säga att jag är helt nöjd med min nya header. Av ngn anledning känns det liksom inte.. rätt. Lär väl byta ut den under veckan, antagligen till en ny, eller kanske till och med till den gamla ;O vem vet.
Tror btw att jag har fastnat för det där med att lägga in "remsor" med bilder i. Eller vad fan det nu heter xD fotoklipp? hmm kanske. Aja.

Funderade på om jag skulle se ännu ett Glee avsnitt nu, men jag tror fan inte jag orkar. Är trött, så ska nog faktiskt göra mig iordning och sen lägga mig.

Var den förra headern jag hade bättre än den nya? ;O

Kommentarer
Postat av: Rayanlily

Very good guestbook. Interesting!

2011-05-23 @ 11:48:00
URL: http://rayanlily.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0