NORRLAND

För er som inte vet så kan jag ju kort säga att jag är i norrland :) Är här tills på söndag och njuter av friheten. Alla problem känns alltid så små när man väl kmr hit, och det är så sjukt skönt att bara va.
Idag har vi sysslat med lite allt möjligt. Dels en del ved, det blir det alltid här uppe ;O hatar det, men snäll som man är så ställer man självklart upp och hjälper farmor! Sen så har jag fixat lite kanaler på gården, eftersom i princip hela hennes gård består av stora vattenpölar ;O jaa det och typ gegga 8) hahah. Roade mig också med att prova på farmors indoor walking apparat ;P jag vill seriöst ha en sån! :D bara 4000 kr.. på rea :D.. ehhehe. hahah.
Spelade nyss lite Mario Party med Sara x2. Kom två ;O men det var iaf roligt!

Har inte gjort så mkt mer än det idag. Eller jo! på morgonen så hjälpte jag till och städa också x) dammsög och hade mig :P okej.. det var inte direkt på morgonen, utan snarare på förmiddagen, men ändå xD hahha.
Nej nu ska jag svara på roll, sen ska jag nog roa mig med farmors gå-apparat igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0