i´m hurt but I´ll be fine

Idag har jag och Putte ätit pannkaka. Sett på film (okej bara jag ;D), samt tagit en promenad runt bagartorpsringen. Man hinner inte så mkt när man slutar 18 ;O

ahh och sen så har jag ringt staffekenneln också, på söndag åker vi dit :D woooho! Ser verkligen fram emot det :)

Ringde colliekenneln igår, men uppfödaren var magsjuk igår, så jag ska ringa henne imorrn och se om besöket på lördag blir av :O annars får vi helt enkelt ta det ngn annan dag. Är inte så långt dit iaf :P Bara typ en timme ;)
Helgen ser iaf väldigt lovande ut, med filmkväll med Alex och Calle imorrn. Det blir nog bra, vi ska se Hercules och Titanic :) samt äta hemmagjord pizza!
Lördagen blir antagligen kennelbesök, eller kanske letande efter nya högtalare till mig x) mina mår ju inte så bra ;D hahah. Sen på kvällen är det fest för Alex och Fredrik! och omg! 0.o undra om det är meningen att man ska ha med sig.. presenter 0.0.. måste fråga Alex det imorrn. ahh och så måste man köpa dricka på lördagen också :O fast jag ska typ inte ha mkt alls, ska ju upp tidigt för söndagens kennelbesök :D maha.

Men nee.. nu ska jag in på Ez, sen får vi se om jag sätter på en till film innan det är läggdags ;P Imorrn.. ja imorrn är det fredag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0