Hundvakt :)

Jag hade ju tänkt spendera eftermiddagen åt att packa, men insåg nu att jag måste ha tvättat klart för att göra det ;O och har inte tvätttid förrän vid sju. Hahha aja :)
Passar iaf Rutger idag :P egentligen skulle Bella göra det, men sen fråga hon om jag kunde eftersom hon tkt det kunde va skönt att inte ha hund med sig då hon ska på ngt födelsedagsfirande sen :P Lämnade han en kortis utanför affären eftersom jag skulle in till posten och hämta mina koppel som kmt :P (till jobbet om ngn undrar). Kände nästan panik över den korta stunden, även fast jag nästan såg honom från där jag stod xD hahha.

Väl hemma så gav jag honom grisen att leka med, och den älskade han xD



Ni ser ju hur rund och fin den är där :).. well nu ser den ut såhär:

hahha ;D får bli till att köpa en ny sen ngn gång :) Den har varit väldigt populär, främst av Elliot och Rutger ;P Nu har Rutger iaf fått korvarna att leka med. Tror inte dem är lika lätta att ha sönder x) haha.

Kommentarer
Postat av: tebbs

så. himla. super. SÖT!

2011-04-19 @ 19:23:10
URL: http://atebbs.blogg.se/
Postat av: catja

sööööt :)

2011-04-19 @ 20:24:13
URL: http://catjasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0